tirsdag den 27. april 2010

Kunst

Jeg har kigget efter kunst på nettet og søgt efter Roy Lichtenstein. Man kommer jo ikke uden om ham, når man taler om kunst. Jeg kan desværre ikke uploade nogen af hans billeder, da de er copyright beskyttet.
Jeg kiggede også efter Alberto Vargas. Hans billeder af Pin-up piger  fra 1950'erne er så smukke.
Rene Magritte er også en af mine favoritter. Jeg bli'r altid helt væk i hans billeder, de er som drømmesyn. Jeg bruger hans billede Golconde  som wallpaper i øjeblikket.

Måske man kan ane en lille rød tråd: 50'erne-70'erne.
Den tidsperiode tiltaler mig bare. Tøjet, musikken, kunsten,
jeg er selv vokset op i 60'erne og var teenager sidst i 60'erne
og begyndelsen af 70'erne.










Excuse me while I kiss the sky.








0 kommentarer:

Send en kommentar