lørdag den 15. maj 2010

Du glade genbrug.

Som vi alle ved er genbrug sund fornuft. Jeg har involveret mig i en "swap" på ravelry med en pige fra Finland, som elsker orange og grøn. Hun ønskede sig et tørklæde, så jeg gik i gang med hæklenål og grønt garn.. Jeg var næsten færdig med tørklædet da jeg indså at det nok blev for tykt til denne årstid. Hvad gør man så? Jeg gik mine stofstykker igennem, men intet passede. Jeg fandt et dynebetræk i orange farver og tænkte det måtte da kunne bruges. Dynebetræk her en fin længde til tørklæder. Det var hurtigt klippet og syet. Det der tog længst tid var frynserne. Jeg pillede èn tråd ud af gangen, med en nål og klippede til sidst frynserne til, så de passede i længden.
Så det gik fra det her: 
til det:
for så at ende som dette:
Jeg håber hun kan lide det.
Jo, genbrug er sund fornuft.

0 kommentarer:

Send en kommentar