lørdag den 26. juni 2010

Vidunderlig dag

Iris har været her det meste af dagen. Hendes forældre havde planer med vennerne. Nu sover hun trygt, forhåbentlig lige til i morgen tidlig. Det er så skønt at være helt alene med hende. Tiden flyver afsted, hun bliver mere og mere underholdende. Det er så sjovt når hun efterligner mine lyde. Jeg skulle samle noget op fra gulvet og udstødte en lyd, noget i retning af; Ahhhååå. Straks kom den samme lyd fra Iris og jeg grinede, hun kiggede på mig og kom med et højt grin. Hun kan få mig til at grine hele tiden. At drikke af plastik vandflaske er et stort hit hos hende. Så stort at hun ikke rigtigt gider at drikke af kop eller glas, lige i øjeblikket. Hun brugte også en masse tid på leg med pap-morfar.

1 kommentarer:

Unknown sagde ...

She is adorable, no wonder she is named such a beautiful flower! Thank you for visiting my blog and your kind comment. Your knitting is gorgeous, lucky Iris!

Send en kommentar