torsdag den 12. august 2010

Koncert

Onsdag d. 4. august havde jeg et af de største øjeblikke i mit liv. Det var egentlig ikke et øjeblik, men der imod en 3 1/2 timer kort koncert med Leonard Cohen. Manden er 76 år og havde kun en kort pause på ca 20 min. Han kunne i korte øjeblikke synes en lille smule skrøbelig og stemmen kiksede nogle enkelte gange. Men det tilgiver jeg gerne. Han forstår stadig at tvinge en til at høre efter og tryllebinde en fyldt Malmø Arena.. Så fantastisk. Han sang selvfølgelig alle de kendte sange som folk forventede og kunne synge med på. Indrømmet, jeg var nok en af dem der sang højest. Der havde dog også sneget sig et par nye ind, som var helt som de skulle være, ægte Leonard Cohen. Han blev klappet ind 3 gange og sang med stor glæde flere gamle sange.
Jeg kan kun anbefale at man oplever ham live hvis man får mulighed for det. Tænk hvad jeg var gået glip af, hvis ikke min søde kæreste Michaell havde overrasket mig med biletter til denne store aften.
Billedet er et af de mange fantastiske billeder Michaell har taget.

0 kommentarer:

Send en kommentar