søndag den 13. marts 2011

For dårligt

Ih! Hvor er jeg altså elendig til at opdatere denne blog. Der har været så meget andet der har taget min tid, så det er smuttet for mig.
Lige pludselig var klokken December, så der skulle købes julegaver. Det blev ordnet i London. Jeg har altid elsket London og har være der mange gange, men aldrig i December. Det huskede Michaell og inviterede på en tur med færge fra Esbjerg til Harwich og derefter 3 dage i London. Ikke nok med det, han havde også sørget for billetter til We Will Rock You. Det var alt i alt en pragtfuld tur.

Et lille julemarked på Victoria Embankment.


Der skulle også laves pakkekalender til Iris.



Noget andet af det andet, der har optaget mig er at jeg har syet min første quilt.
Jeg har altid været helt vild med de håndlavede Amerikanske sengetæpper, især dem fra Amish folket.


Jeg læste en masse om disse quilts og besluttede at det måtte prøves.
Det er et stort arbejde, men rigtigt sjovt.

Her er stoffet
Der blev til disse
Som derefter blev syet sammen til 24 firkanter
Disse firkanter blev syet sammen og der blev tilføjet et bagstykke og fyld.
Jeg læste at man altid skal mærke sin quilt, så jeg broderede et mærke.

Så maskinquiltede jeg hele tæppet og her er det færdige resultat

Alex elsker det og det er det vigtigste. Indrømmet, jeg er selv lidt stolt af det.


0 kommentarer:

Send en kommentar